Sākums

Reģistrācija

Ieeja
varat iet uz http://pixelcars.forumlv.com/
Otrdiena, 2017-12-12, 14:23
Sveicināti Guest | RSS
[ Jaunas vēstules · Dalībnieki · Foruma noteikumi · Meklēšana · RSS ]
Lappuse 1 no 11
Forums » Sacīkstes » Drag race » Drag race vērtēšana
Drag race vērtēšana
gints123Date: Trešdiena, 2010-11-03, 23:00 | Message # 1
Level 8
Group: Administratori
Messages: 236
Reputation: 16
Status: Offline
Daudziem no jums iespējams interesēs sacensību rēķināšanas princips.
Varu izklāstīt visus aspektus, kas tiek ņemti vērā rēķinot dragrace iznākumu.

Zirgspēku un masas ratio

Galvenais elements no visiem ir zirgspēku un auto masas ratio, sākumā tas tiek izdalīts un pēctam reizināts ar pārējiem aspektiem.

Piedziņa

Svarīgs ir aspekts piedziņa, konkrēti AWD, RWD vai FWD. Katram no piedziņas variantiem ir sava vērtība, kas tiek reizināta ar pārējiem aspektiem.

Turbo esamība/neesamība

Protams, svarīgi ir arī tas, vai automašīnai ir turbo. Ja automašīnai ir turbo, tas dos lielākas iespējas uzvarēt jūsu automašīnai, turbo arī ir sava vērtība aprēķinos.

Auto garums

Šis aspekts tiek noteikts pēc auto bildes. Ja auto ir īss, jauda ātrāk tiks realizēta uz visiem riteņiem, toties ja auto ir garāks, tam būs neliels jaudas zudums. Šis aspekts ir ļoti vērtīgs mazo auto īpašniekiem.

Aerodinamika

Šis aspekts, tā pat kā auto garums tiek noteikts pēc auto bildes. Ja auto būs kantains, tam būs sliktāka aerodinamika, bet ja tas ir apaļš, aerodinamika būs labāka. Savu lomu arī nosaka sēdinājums. Sēdinātiem auto bonusu dos tas, ka gaiss mazāk tiek zem auto, līdz ar to uzlabojās aerodinamika un auto uz priekšu iet ātrāk.

Visi šie aspekti tiek ar nelielām vērtībām sareizināti kopā, un lielākais rezultāts gūst uzvaru uz taisnes.


Automašīna:2003 Subaru Impreza

2.0T l 539 zs l 1534 kg l AWD l PPDS | RC | DP:30 |
Garāža: IR
Darbs:IR
Komanda: Monster Energy
Nauda: 130 Ls
BP: 25
 
Forums » Sacīkstes » Drag race » Drag race vērtēšana
Lappuse 1 no 11
Meklēšana:

Copyright MyCorp © 2017
Mājas lapu veidotājs - uCoz
Latvijas Reitingi